Nr1Fitness

Tilbud til medlemmer i  Brystkreftforeningen Bergen (kategori 1-medlemmer)

Brystkreftforeningen Bergen har inngått sponsoravtale med treningsenterkjeden Nr1 Fitness. Under finner dere informasjon om lokasjon, priser og tilbud.

Om Nr1 Fitness
Nr1 Fitness ble stiftet i 2008, og teller i dag hele 40 sentre lokalisert i Hordaland, Telemark, Aust-Agder og Budapest! I Bergen og omegn har Nr1 Fitness sentre i/på Fyllingsdalen, Åsane, Landås, Lindås, Austrheim,  Sotra, Bjørge, Nordnes, Fanatorget, Sandviken, Mathopen, Laksevåg, Nyborg, Kronstad, Nøstet, Ågotnes, Midttun, Ytre Sandviken og Osterøy.

De fleste sentrene er døgnåpne og det holdes åpent 365 dager i året. Nr1 Fitness har fullskalasentre, med et vidt spekter av gruppetreningstimer, livsstils- og vektreduksjonskurs, barnepass, bemannet resepsjon, PT-tjenester, kurs og aktiviteter. For dem som kun ønsker egentrening finnes det xpress sentre, hvor du får det du måtte behøve av styrke- og kondisjonsapparater.

PRISER
Ordinær pris ved Nr1 Fitness er per 01.01.22 kr 449,- pr måned for fullskalamedlemskap. I tillegg tilkommer det et årlig administrasjonsgebyr på kr 250. I ditt medlemskap kan du trene på samtlige Nr1 Fitness sentre, delta på gruppetimer og benytte deg av barnepass. Ev kurs og PT-tjenester vil være tilleggstjenester man kan velge å kjøpe utenom.

Alle i medlemskategori 1 (tidligere kalt hovedmedlemmer) i Brystkreftforeningen Bergen, bosatt i kommunene Bergen, Alver, Askøy, Øygarden, eller Osterøy, vil få kr. 50,- i avslag fra treningssenteret ved fullskalamedlemskap, i tillegg sponser Brystkreftforeningen Bergen med ytterligere kr. 150,- Med prisene som gjelder per 01.01.22 vil du da betale kr 249,- per måned.

Alle våre medlemmer får i tillegg avslag på 20% på alle behandlinger ved NR1 Spa- og frisør (gjelder ikke behandling i NR 1 sportsklinikk). Avslaget i pris gjelder også float-tank og IR-sauna.

For å kunne benytte deg av denne avtalen må du som medlem ta kontakt med Brystkreftforeningen på sms 901 22 460 eller på e-post sekretaer.bergen@brystkreftforeningen.no, for å få tilsendt underskrevet og stemplet bekreftelse på at du har rett type medlemskap. Dette vil du få tilsendt i posten, og du må ta dette med på treningssenteret som dokumentasjon.
NB! Tilbudet gjelder ved 12 mnd bindingstid.

Dersom det er ønskelig med en prøvetime før man bestemmer seg for om man vil bli medlem, er dere hjertelig velkommen til det.
Henvend dere da i resepsjonen på det aktuelle Nr1 Fitness senteret.

Christine Hille Alvøen
Daglig leder