Nr1Fitness

Brystkreftforeningen har inngått avtale med treningssenterkjeden Nr 1 Fitness. Under finner dere informasjon om lokasjon, priser og tilbud.

Om NR 1 FITNESS

Nr 1 Fitness ble stiftet i 2008, og har i dag 5 fullskala sentre i Fyllingsdalen, Åsane, Landås, Osterøy og Voss. Sentrene er døgnåpne og det holdes åpent 365 dager i året. Sentrene har et vidt spekter av gruppetreningstimer, i tillegg til egentreningsmuligheter. For de som kun ønsker å drive egentrening, finnes det også tre Nr 1 Fitness Express sentre, lokalisert i Sandviken, Strandgaten og på Sotra. På Sotra finner man i tillegg Mylife livsstilsenter, et senter som er tilpasset de helt utrente.

PRISER
Ordinær pris ved Nr 1 Fitness fullskala senter er kr. 399,- pr måned. Det tilkommer også et gebyr på kr. 250, for nøkkelkort til sentrene. Dette er et engangsbeløp. Man kan da trene fritt på samtlige fullskala sentre, samt Express sentrene.
Ved Mylife livsstilsenter er månedsprisen kr. 499,- pr måned. I tillegg til nøkkelkortet på kr. 250,- tilkommer det her et innmeldingsgebyr på kr. 1100,-. Er man medlem her, kan man også trene på samtlige Nr 1 Fitness sentre.

Alle  medlemmer i kategori 1 (tidligere kalt hovedmedlemmer) i Brystkreftforeningen vil få kr. 50,- i avslag fra treningssenteret, i tillegg til at Brystkreftforeningen sponser de samme medlemmene med ytterligere kr. 100,-. Månedspris vil da bli kr. 249,- ved fullskala sentrene, og kr. 349,- ved Mylife livsstilsenter. For å få benytte deg av Brystkreftforeningens tilbud, må du vise bekreftelse fra sekretær med underskrift og stempel. Ta kontakt på brystkreftsekretar@outlook.com eller sms 901 22 460, så sendes dette til deg i posten.

Gullmedleskap
Ved avdelingen i Fyllingsdalen finner man en egen relax avdeling i senterets underetasje. For et månedlig tillegg på kr. 199,- kan man oppgradere til Gullmedlemskap, som gir en rekke fordeler. Gullmedlemskap gir medlemmene fri adgang til relax avdeling, hvor man finner boblebad, badstu og steam bad, samt sofagrupper og egne private dusjer. Man vil få 20 % rabatt på alle behandlinger ved Nr 1 Fitness Spa og velvære, og 20 % rabatt hos Ju & Me Hårdesign, som er plassert i samme etasje. Man vil også få 15 % rabatt på PT-pakker (Personlig Trener), samt rabatter på leie av Nr 1 Fitness sin eksklusive hytte på Geilo. Relax avdelingen kan også leies til private arrangement.

Mer informasjon om de ulike sentrene finner dere på linkene under.

Nr 1 Fitness: http://www.nr1fitness.no Mylife livsstilsenter: http://www.mylifenorge.no/

Nr 1 Fitness Spa og Velvære: http://www.spa.nr1fitness.no/

For mer informasjon, vennligst ta kontakt på tlf: 55 16 57 00, eller send en mail til post@nr1fitness.no.

Dersom det er ønskelig med en prøvetime før man bestemmer seg for om man vil bli medlem, er dere hjertelig velkommen til det. Henvend dere da i resepsjonen på det aktuelle senteret.